V tem vrtčevskem letu smo se vrtec in šola vključili v projekt ZRSŠ z naslovom Varno in spodbudno učno okolje. Namen projekta je razvijanje dobrega počutja in odnosov med vsemi udeleženci vzgojno – izobraževalnega dela ter skrb za duševno zdravje in blagostanje. Pri predšolskih otrocih pa tudi krepitev socialnih in čustvenih kompetenc.

V našem vrtcu in v samem oddelku dajemo velik poudarek dobremu počutju in krepitvi dobrih odnosov. Skozi celo leto izvajamo različne spoznavne igre (Zeleni krokodil, Kaj rad delam, Prostor na moji desni je prazen), igre primerne za jutranjo telovadbo (Za dober dan, Dinamična sprostitev, Račke) in socialne igre (Elektrika, Skriti prijatelj, Telefon, Gnilo jajce, Pajkova mreža…). Za projekt Varno in spodbudno učno okolje sva skupaj z vodjo projekta go. Anito Fartek v naši skupini otrok izvedli delavnico na temo »Dobri odnosi«. Najprej sva uporabili ledotalilec Počutim se kot… Preko diaprojektorja so otroci poslušali in gledali pravljico o medvedu »Prijazni gospod medved«. Nato smo pravljico obnovili. Izvedli smo aktivnost »kroglica hvaležnosti«. Otrokom smo najprej razložili, kaj pomeni beseda hvaležnost in kako bo aktivnost potekala. Vsak otrok je dobil v roke kroglico in povedal, komu in zakaj je hvaležen. Najprej smo si kroglico podale vzgojiteljice, nato pa otroci. Njihovi odgovori so večinoma bili, da so hvaležni mami (da se z njimi igrajo, da gredo skupaj na sprehod, da dobro kuha, da kupi igrače…) in vzgojiteljicam (da pomaga pri oblačenju, obuvanju). December je mesec pohval in dobrih želja. Z otroci smo si ogledali kotiček Varno in spodbudno učno okolje, ki so ga pripravile članice tima projekta. Skupaj z otroci smo izdelali kroglico z dobrimi željami in jo obesili na skupno smrečico v kotiček. Na pano pa smo zalepili fotografijo otrok, na katero smo zapisali, na kaj smo ponosni.